فروش و تعویض توری پنجره upvc

فروش و تعویض توری پنجره upvc, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش و تعویض توری پنجره upvc

بهرام پروهان

روند رو به رشد تعویض پنجره های قدیمی تا امروز ادامه داشته است و رفته رفته این موضوع جایگاه ویژه ای در بین اقشار مختلف  جامعه پیدا کرده است درنتیجه فروش و تعویض توری پنجره upvc نیز افزایش پیدا می کند. در بحث هزینه دوجداره کردن پنجره های معمولی موارد زیادی دخیل هستند که مجموع این عوامل قیمت تعویض پنجره قدیمی را رقم میزند.
هزینه دوجداره کردن پنجره قدیمی در مقابل مزایای بی نظیر ان قابل مقایسه نیست و بی شک در دنیای امروز خیلی بیشتر احساس می شود ، همچنین پروفیل مورد نظر شما برای ساخت پنجره های دوجداره بسیار حائز اهمیت است. چرا تیم کاری این شرکت تاکید دارد که فروش و تعویض توری پنجره upvc یک امر حیاتی است؟ جواب این سوال کاملا واضح است و دلایل فراوانی برای این کار وجود دارد که مهمترین ان عایق بندی منازل می باشد که پنجره های دوجداره این موضوع را کاملا پوشش می دهند. در فصل زمستان مشاهده می شود که افراد برای گرم نگه داشتن منزل ، شعله بخاری را بالا برده و در اطراف پنجره اهنی از پتو استفاده می کنند، اما برای حل مشکل عایق بودن راه حل ساده تری وجود دارد و ان هم تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره یو پی وی سی دوجداره است که در کمترین زمان ممکن انجام میشود و هیچ گونه تخریبی را به همراه ندارد.

تعویض پنجره های قدیمی


در دنیای مدرن امروز بشر برای هر نیازی راه حلی پیدا می کند و این راه حل ها انسان را به سمت اسایش بیشتر می برد،زمانی که پنجره های دوجداره وارد دنیای ما شدند فقط بر روی فریم اهنی و در ساختمان های نوساز قابلیت نصب داشتند اما رفته رفته پروفیل های بازسازی تولید شدند و همه چیز را برای تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب و فروش و تعویض توری پنجره upvc اماده کردند. سال ها فعالیت در زمینه پنجره های دوجداره یو پی وی سی و آلومینیوم این موضوع را برای ما روشن کرده است که خیلی از مردم اگاهی لازم را در زمینه تعویض پنجره بدون تخریب و فروش و تعویض توری پنجره upvc ندارند و همین امر سبب گشته است تا برای این نیاز اساسی اقدام نکنند.
اولین قدم برای تعیین هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره داشتن ابعاد پروژه است به گونه ای که کارفرما می تواند به راحتی با اعلام ابعاد حدودی که خود اندازه گیری کرده است از قیمت حدودی پنجره دوجداره مورد نظر برای تعویض باخبر شود.
علاوه بر قیمت پنجره دوجداره ، اجرت نصاب درب و پنجره نیز در پروژه محاسبه شده و به قیمت نهایی اضافه میشود زیرا در طرح تعویض پنجره های معمولی با دوجداره علاوه موارد مربوط به نصب، برش و خارج کردن اجزای پنجره قدیمی نیز مطرح است که در بخش تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب به طور کامل توضیح دادیم. قيمت پيشنهادي ما براي هر پروژه شامل درب و پنجره هاي یو پی وی سی، شيشه ( تك جداره يا دو جداره ) ، يراق آلات مربوطه و نصب در محل مي باشد. فریم قبلی و حمل درب و پنجره ها و شیشه تا محل پروژه بر عهده مشتری است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: